Painkiller: Resurrection

 :: Jocuri ::   :: Games 2009

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

27122010

Mesaj 

Painkiller: Resurrection






PC, Xbox 360
Painkiller a reprezentat alături de The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay una dintre cele mai plăcute surprize din 2004, an dominat de bătălia Far Cry vs. Doom 3 vs. Half-Life 2. Dacă Half-Life 2 şi Far Cry vroiau să fie definite ca următorul pas în evoluţia genului FPS, Painkiller nu se scuza pentru stilul old-school folosit de studiourile poloneze People Can Fly. Multe arme, şi mai mulţi inamici, o singură cale de a ajunge la final: omoară-i pe toţi şi lasă-l pe Dumnezeu să-i sorteze.

5 ani şi două add-on-uri mai târziu, JoWood se pregăteşte să lanseze Painkiller: Resurrection, un sequel / spin-off care te va pune în bocancii lui William „Wild Bill“ Sherman. Cât timp a fost în viaţă, respectivul era un agent CIA, dar care în timpul unei asasinări de rutină a reuşit impresionanta performanţă de a-şi omorî ţinta, o grămadă de civili şi pe sine. Lucru care i-a oferit un bilet dus în Purgatoriu. Do not pass Go, do not collect angel wings. Iar acum că tot a ajuns acolo şi se plictiseşte nevoie mare, trebuie să înfrunte armatele demonice care vor să asedieze Raiul. Pe principiul „cum să cazi din lac în puţ”.
Vor exista şi porţiuni similare cu cele din Painkiller (aşa-numitele puncte critice), dar acestea vor fi în număr redus, iar în anumite momente vei avea de-a face şi cu câteva puzzle-uri, ca să-şi mai tragă sufletul şi sărmanul rozător.

Un jucător experimentat de FPS-uri va termina single-player-ul în aproximativ 5 ore pe cel mai uşor nivel de dificultate, în jur de 12 pe cel mediu, însă pe Insane se poate ajunge şi la 30 de ore dacă n-ai ţinta precisă, cu o mulţime de ecrane de Game Over plasate strategic. Un gest frumos din partea producătorilor este faptul că povestea va avea trei finaluri diferite, în funcţie de dificultatea aleasă. Cu menţiunea că finalul pentru dificultatea Insane va fi cel mai „happy” pentru asasinul nostru nefericit.

Vestea bună e că dacă te plictiseşti de unul singur sau cedezi nervos încercând să treci de hoardele de inamici, poţi chema în ajutor alţi 3 prieteni ca să terminaţi campania în mod cooperativ, însă nici aşa nu vei scăpa uşor: dificultatea monştrilor şi a inamicilor tip boss va fi scalată în funcţie de numărul de jucători şi vei avea nevoie de tactici speciale dacă alegi calea co-op. Din ce am observat în timpul prezentării, inamicii standard nu debordează de inteligenţă şi se vor limita în mare parte să te atace ca bizonii, având întotdeauna avantajul numeric de partea lor, dar unii dintre ei pot fi mai enervanţi dacă au atacuri de la distanţă.

Că veni vorba de monştri, în Resurrection vei înfrunta aproximativ 50 de modele de bărzăuni demonici, dintre care 12 complet noi, restul fiind cunoştinţe mai vechi, rebalansaţi şi foarte supăraţi pe viaţă. Ca să le curmi suferinţa o să ai la dispoziţie un arsenal din care nu vor lipsi painkiller-ul, minigun-ul, lansatorul de rachete, stake gun-ul, jucăria cu shuriken şi fulgere, la care vor fi adăugate şi câteva noutăţi, cum ar fi cocktail-urile molotov. De asemenea, dacă ai suficientă putere de foc la îndemână o să poţi distruge în voie nivelurile, majoritatea decorurilor fiind destructibile.

Toată nebunia asta va fi susţinută de o versiune sensibil îmbunătăţită a engine-ului din Painkiller, rescris aproape în totalitate şi denumit foarte sugestiv PK 2.0. Cei pasionaţi de partea tehnică vor fi încântaţi să afle că jocul va include efecte volumetrice (fum, ceaţă), radiosity, normal mapping, specular mapping, parallax mapping şi toţi acei termeni care te fac să te simţi pufos când îi auzi. Eu o să mă limitez la a spune că grafica se prezintă ok, dar nu va stabili vreun standard calitativ. Iar posesorii unor PC-uri mai slăbuţe (a se citi „Într-un muzeu locul lor este”) pot să respire uşuraţi, deoarece Resurrection va rula şi pe un venerabil AthlonXP 2800+ cu 1GB Ram şi un GeForce 6600 pe post de placă video.


Cerintele de sistem pentru Painkiller: Resurrection sunt urmatoarele:

Minimum Requirements
AMD/Intel CPU 2.4 GHz/Core
1.5 GB RAM
256MB DX9 Graphics Adapter (GeForce 6600GT or better)
6GB Free Harddisc Space
DVD ROM
Soundcard

Recommended Requirements
AMD/Intel CPU 2.6 GHz/Core
3 GB RAM
512MB DX9 Graphics Adapter (GeForce 8800GT or better)
6GB Free Harddisc Space
DVD ROM
Soundcard
Onlinegame requirements may vary




Sursa: ComputerGames


virusake
Membru
Membru

Puncte : 3382
Data de inscriere : 09/12/2010
Localizare : Bucuresti

Sus In jos

Distribuie acest articol pe: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

 :: Jocuri ::   :: Games 2009

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum